Stau si ma intreb…

… cu ce sunt mai diferita de un om care nu poate vorbi?

… cu ce sunt mai diferita de un om care nu aude?
… cu ce sunt mai diferita de un om care nu poate simti?
…cu ce sunt mai diferita de un om care nu poate gandi?
Cu nimic. Pentru ca duc lipsa de acel sentiment al inimii de care depind toate astea. Sau poate… sufar de prea mult sentiment. Prea mult, incat nu ma mai pot exprima.

Am atins cu varful degetelor mele limita de sus a sentimentului. Mi-am luat avant si am urcat in varf. Astazi, vantul mi-a trecut prin par si mi-a spus la ureche: “Ai ajuns. Iti place? E asa cum ti-ai imaginat?” Si eu continuam sa nu spun nimic. Eram prea ocupata cu ceea ce simteam.

“Vrei sa mai stai aici?”

“Sunt singura, aici in varf.”

Ce a raspuns vantul? Cred ca nu a mai raspuns nimic.

Si ce fac eu acum?

Have your say!

