National

Cum fuse si se duse Ziua Nationala. Nimic deosebit. Aceleasi imagini.

Doar ca am fost pe strazi. N-am stat acasa decat cateva ore cumulat. Nu am mancat si nu prea am baut. Doar m-am bucurat de soare.

La ora matinala, mai exact 10.00, era un soare cu dinti. Bine ca mi-am luat manusi, si nu un fular mai gros… Dar cum aveam aparatul atarnat de gat, imi tinea de cald. La pas cu Irina si cu doua aparate foto, am incercat sa prind soarele. Sa prind niste atmosfera specifica zilei. Sa prind oameni. Dar n-am putut. A fost o plimbare mult prea placuta sa ma opresc si sa analizez totul din punct de vedere fotografic cum fac aproape tot timpul.

M-am mai relaxat, dar odata ajunse in parc, toata ardoarea aia de facut fotografii a iesit parca din nou la iveala si ne-am pus pe pozat, regizat, inregistrat. Am fost luate pe sus de paznici sau de unii care se vroiau pastratori ai securitatii in zona. Ne-am apropiat prea mult de tunuri. A fost un moment amuzant. Cum adica, se trage cu tunul? Cu mai multe?

Vorbeam la telefon si astia au tras cu tunul. Cata nesimtire! In aer era un miros specific de tun, parca nici pasarile nu mai miscau. Noroc ca s-a oprit curand.

Am avut si o carte la pozat. In rest, mai toamna peste tot. Nu ziceai ca e 1 Decembrie. Multi oameni. Multi gura-casca. In afara de paznici, nu s-a luat nimeni de noi.

Testat 28-75mm de la Costi. Multumiri inca o data!

Vazut film in cursul dupa amiezii. Compania placuta, filmul nu prea. Dar na, cand vine cheful….vine.

Sa tot fie 1 Decembrie. Fara tunuri doar, va rog.

P.S. Maine, daca vremea e buna, tragem la bunica in curte, pe terasa, in gradina…. photoshoot ” A la Coco Chanel”. Doamne ajuta!

P.P.S. Si sunt indexata pe Google acum. Exist.

English: Maybe tomorrow we’ll shoot at Buni’s place, around the house. We’re planning on a Coco Chanel-style kind of photoshoot.

P.S. The pictures are from National Day.

P.P.S. Google now indexes the tumblr.

———————————————————————————————–

Acum ninge in jurul meu.

“Pleaca”, spune vantul. Primul cuvant dupa multa vreme…

Puteam sa ma misc, nu mai simteam barele custii in jurul meu.

“Da, dar…”

Have your say!

