pagina 5

Sa zicem ca ti-as fi luat o felicitare. Crede-ma, nu mi-ar fi ajuns spatiul daca vroiam sa-ti scriu.

Nu cred in urarile care combina cuvinte ca sanatate, noroc, bani, dragoste si asa mai departe. Intr-adevar, ce si-ar mai putea dori un om in afara celor de mai inainte?

Eu as scrie o felicitare in felul meu. Un fel de proza scurta, care sa-i transmita omului ceea ce simt, ceea ce ii doresc, cum il vad eu, cum ne vedem pe noi si asa mai departe. Eu zic ca unui om, cand implineste ani, i-ar placea sa i se aduca aminte prin ce a trecut cu respectiva persoana care ii scrie (presupunand ca nu s-au intamplat lucruri triste intre ei), momente faine, glume faine, replici bune sau amintiri de tot felul. Sa fie ceva personal, nu clasic.

Cum ziceam, nu mi-ar ajunge spatiul, pentru ca tind sa insir multe. Dar inca n-am invatat cum sa exprim lucruri. Nu as vrea sa exagerez, nu as vrea sa intelegi gresit, nu as vrea sa scriu ca intr-un jurnal pentru ca nu asta e scopul. Probabil astea ar fi cateva motive pentru care nu am cumparat o felicitare de ziua de nastere. Dar promit ca in urmatorii ani sa incerc sa-ti scriu una.

Si daca te muti?

Te-oi gasi eu cumva. Ma pricep la gasit. Sunt o mini-Lisbeth Salander.

Pagina scrisa la 15.04.2012, aprox.ora 22:30.

————————————————————————————————————-

A doua zi, ora 9:30.

Taie ce am scris mai sus. Ti-am trimis totusi o felicitare de Craciun, deci se considera ca sunt capabila sa scriu una si de ziua de nastere. Sau mai bine zis, la trei zile dupa. Eh, considera ca eu sunt in Bucuresti, tu acasa, si de aceea trei zile diferenta.

Draga S,

Ne intelegem prin initiale de la o vreme. Asa ca sa nu te superi ca nu iti zic pe nume. Stiai ca S e a 19-a litera din alfabet? Si ca I este a 9-a? Interesant.

Mi se pare ca ai mai implinit un an fata de anul trecut. Gandesti altfel, arati altfel si te porti altfel. Nu cu un grad foarte mare de schimbare. Dar eu zic ca se vede. Poate or fi de vina si cele cinci luni.

In pagina 2 iti vorbeam de printi. Acum doua seri iti ziceam de player. Incearca sa meditezi la asta.

Mi se pare mie sau ne-am impartasit multe ganduri zilele astea? Eu una simt ca am mai indepartat o foita de pe ceapa imensa care o reprezinta mintea mea. Daca nu o foita, atunci mai multe…

Stii ca ma gandeam sa-ti propun sa mergem la un concert Coldplay? Pusese cineva un link cu un mini sejur de trei zile, care includea si concertul lor. Dar nu aveam transport inclus. Ar fi fost o excursie faina, nu?

Astazi e ziua tatei. Maine e ziua tatalui tau. Doi berbeci. Trei cu tine. Mi-a venit in cap o imagine de la o petrecere a burlacilor. O prostioara mica din ceapa aia mare de care ziceam mai sus.

Si hai sa inchei ca am depasit spatiul.
De urat, ti-am urat la 5 minute dupa miezul noptii, pe 13. Te-am imbratisat live o zi mai tarziu. Te-am pupat aseara. Mai trebuie sa mai fac ceva?
Probabil pentru tine nu e suficient. Ti-am zis la telefon ca poate e mai bine asa. Nu trebuie sa-mi intorci nimic.
Vreau sa simti ceva, blondule, atunci cand faci un lucru. Eu anul asta nu am simtit ca trebuie sa-ti ofer ceva material. Intelegi ce vrei din propozitia asta.

Iti urez sa simti! Sa te bucuri de sentimentele tale, in orice situatie, despre oricine ar fi vorba si oricare ar fi sentimentele astea. Dar sa nu uiti ca ele exista undeva acolo. Si sa nu le ignori cand o fi sa fie. Got it?

I.

Have your say!

