143/366-148/366

143/366 Cum vedem batranetea e alegerea noastra. Fie asteptam sa se intample ceva, fie traim pentru ceva.

144/366 Credinta e inconjurata de pereti de beton. Sa nu cumva sa scape.

145/366 Dar nu se mai opreste odata ploaia asta? Sau macar sa ploua mai incet? Sau in reprize, sa poata omul scoate piciorul pe asfalt? Oare norii pot sa scrie cereri de concediu?

146/366 Imi place cand setez balansul de alb pe “cloudy”. Un lucru ce l-am invatat la cursul de foto. Fotografiile ies mai calde. Inauntru, insa, nu prea mi-am dat seama cat poate sa modifice o poza. Plus ca ISO era undeva foarte sus… a rezultat o fotografie mai vintage. I-am schimbat WB in Photoshop si l-am pus pe Auto. Ca asa imi place mie, sa ma joc. Ne-a vorbit astazi ambasadorul Japoniei la Bucuresti, in deschiderea Festivalului Filmului Japonez de la Cinemateca Eforie. Un discurs pregatit de dinainte, insa cu mult bun simt. Asta ne diferentiaza de cultura japoneza. Bunul simt. In toate. Tema festivalului din acest an: “dragostea si tineretea, reflectate in diferite epoci”. Doua fete m-au confundat, se pare, cu o japoneza/straina, avand in vedere ca m-au intrebat “Can we sit here?”. Dragut…. but it’s wrong!

147/366 Ziua doi de festival. Inainte de film, am tras o fuga la Libraria Engleza. Aveam cu mine o carte de lasat la schimb, dar nu m-a tentat nimic din ce aveau ei pus de o parte. In schimb, am pus ochii pe aranjamentul asta dragut de la intrare. Cand am venit, era si un tip asezat. Cand am iesit, nu mai era acolo. Dar mi-a placut oricum. Ca si cum scaunele asteapta… Eu as fi luat vaza cu flori si as fi fugit de acolo. Scaunele erau prea greu de carat. Pacat, ar fi dat bine la bunica in curte.

148/366 Ziua trei de festival. Plimbari pe Calea Victoriei. Reflexii, reflectii… Si somn.

Have your say!

