155/366-160/366

Starting with the next post, I will write both in English and in Romanian, so you have to bear twice as many ramblings, ok? Thank you, Pablo, for the feedback!

 

155/366 Pacea e mai importanta decat crede multa lume. Lasa banii, lasa lucrurile materiale. Important e ce e in sufletul tau.

156/366 Vizita la Iulian. Centrul vechi, obiceiuri noi. Umbland dupa cartofi, am gasit Masterchef. Am confirmat bunataturile din emisiune si mai revenim la Chocolat. M-am ales si cu reteta de paste cu creveti in sos de vin. Festin culinar si povesti.

157/366 “Fericirea nu se defineste. Se simte.” Piesa de teatru la UNATC. Cred ca e prima romantica get beget la care asist. Si totusi… parca as fi vrut sa vad un sfarsit mai putin subit decat el strigandu-i numele… Costume faine, decoruri ingenioase.

158/366 Continuam culturalizarea cu un film. Statuia parca ii spune… “Ce te uiti, maica, n-ai mai vazut pui? Uita-te la tine!”

159/366 Am deschis azi fereastra (nu imi place sa zic “geam”, suna prea putin poetic) si am lasat aerul sa intre cu indrazneala. Cand am o zi mai putin buna, daca ma uit la cer imi trece. Dupa cerul de aseara, de o culoare parca ireala, astazi e totul calm. De fiecare data cand cerul devine senin, dupa ce a fost innorat, parca Dumnezeu ne mai da o sansa. As vrea sa mi-L imaginez ca spune ceva de genul… “Uitati, oameni buni, cerul. Vi-l mai ofer o data spre contemplare”. Si norii parca il asculta si imbogatesc cerul. Si din cand in cand mai trece si un avion, sa ne aduca aminte ca totusi cerul nu a ramas necucerit. O fi bine, o fi rau, dar mie sa-mi lasati norii. Macar pe ei sa-i stiu neatinsi de nimeni.

160/366 Sa ma explic. Daca cineva care citeste blogul asta are senzatia ca ceea ce scriu e doar de ochii lumii, se inseala. Exista un motiv pentru care scriu aici tot felul de lucruri. Nu ca sa le stie tot poporul, ci pentru ca e modul meu de a comunica. Cu mine insami, cu cine o mai fi, dar ma exprim mai bine aici decat oriunde altundeva. Facebook-ul deja mi se pare un mediu poluat de lucruri care nu conteaza, prea putina lume il mai foloseste cu scopul lui adevarat: socializare. O socializare gresita, ireala, virtuala…. Care in lumea de dincolo de tastatura si ecran devine pulbere. Mai exista foarte putine prietenii in afara lui. De aceea prefer sa ma retrag in locuri unde stiu ca lumea nu se lauda, minte, se preface sau isi exprima frustrarile. Da, si eu am momente cand tin sa impartasesc ceva celor 300 si ceva de prieteni. Dar faptul ca poate nici 10% din ei dau atentie lucrului impartasit face ca totul sa fie foarte trist. Parerea mea. Pe twitter deja “privatizarea profilului” face lucrurile mult mai lejere. Citesc numai persoane autorizate de mine. Pe Instagram la fel. Optiunea “private” e totusi o alternativa pentru cei care vor sa riste. Sa riste sa nu stranga like-uri si comentarii. Dar eu o prefer, pentru ca si asa, socializarea la nivel de Instagram devine un fel de Facebook: “like my photos and I’ll like yours”. Nu asa merg lucrurile. Nu imi place, nu dau like. Chiar daca nu dau like, asta nu inseamna ca nu imi place. Dar deja deviez… Cred ca ati inteles ideea, nu? Sa va mai spun de Tumblr, Pinterest….? Poate intr-o zi o sa avem o platforma comuna pentru toate aceste aplicatii. Sa vezi atunci goana dupa prieteni, followers si aprecieri de tot felul. Mai iesiti din casa, la o culturalizare. Facebook-ul sa devina doar site-ul pe care intrati sa vedeti fotografii ale rudelor aflate in alte tari, cine cu cine, la ce festival sunteti invitati si la ce piesa de teatru mergeti azi. Legat de prietenie… asta vi-o debitez cu alta ocazie.

 

2 thoughts on “155/366-160/366

    1. The third one is a kind of puppet made out of tough strings… and its head is illuminated somehow from the inside. :)
      Yeah the sky is a bit “wrong”… didn’t turn the polarizing filter all the way and I got that vignetting at the corner… But it’s great to look at!

Have your say!

