Instants 2

“Avantajul” de a lucra intr-o echipa de organizari de evenimente: discutiile despre casatorie.

image

Ieri vorbisem cu ai mei in drum spre serviciu. Am fost destul de clara: o sa ma marit din dragoste sau alte sinonime. Replica lor: vrei sa iti fie la fel de greu cum ne-a fost noua? Replica mea: da; pentru ca banul poate sa-ti cumpere casa, masina, comfortul; dar nu-ti poate cumpara persoana de langa tine; afectiunea; iubirea; fericirea; sanatatea. Da, vreau sa risc sa fiu cum ati fost voi.

image

Pentru el, mi-as da toti banii din pusculita aia in forma de porc. Dar nu cred ca ma crede… Oare e chiar atat de greu de imaginat ca eu pot risca atat?

image

Astazi, o discutie diferita. Cu o persoana de varsta apropiata. Casatorita si cu familie. Alta parere. Nu exista “greu”. Nu sunteti saraci lipiti. Nu sunteti vai de mama voastra. Nici noi nu eram. Nu aveam bani, dar asta nu inseamna ca nu ne-am luat un apartament. Daca faceti totul pentru voi, daca trageti amandoi pentru voi, nu exista greu.

image

Cati oameni, cred ca atatea pareri. Fiecare cu experienta lui de viata. Dar eu o cred pe persoana asta. Mi-a placut asa de mult ce a spus, incat cuvintele de mai sus parca nu surprind in totalitate sentimentul.

image

Fotografiile de mai sus sunt de astazi. Cu telefonul, ca de aceea le spune “Instants”.
Legat de maritis, vorba lui Florin, mai intai de toate… “Ai iubit?” :)
image

Have your say!

