pagina 9

Iti scriu intr-un moment in care totul pare linistit. Dar nu e. De saptamana trecuta, parca ceva s-a schimbat. Nu as putea pune degetul pe acel “ceva” si sa ti-l arat. Pentru ca e un sentiment atat de aiurea…

Am incercat sa-i spun “abandon”. Dar nu e potrivit, pentru ca noi avem o relatie de prietenie si atat. Cum ziceai tu, prietenii nu se pot abandona, trebuie tinuti aproape. Ei bine, eu cred ca pot abandona prietenii care stau prea aproape. Daca imi pun in cap, pot orice.

Am incercat sa-i spun “lipsa de putere”. Se coreleaza cu “abandonul”. Nu mai am putere sa ma mai lupt cu lumea din jurul meu. Tu nu stii multe, dar am inceput sa-ti clarific parerea unor oameni despre tine, poate in felul asta o sa-ti dai seama ca nu totul e asa de “friendly”, “ok”, “nu-i problema” cum zici tu. Nici pe departe. Eu am trecut de multe ori peste, dar altii nu. Altii continua sa isi manifeste nedumerirea, parerile negative si neincrederea in tine. Eu cum pot sa lupt cu niste oameni ce par atat de hotarati sa imi schimbe calea? Sunt una, nu ma pot lupta cu toti. Eu stiu ca au si ei partea lor de dreptate. Trebuie sa invat ce inseamna amicitia. Ce avem noi nu prea seamana. Nu e nici iubire. Nu stiu ce ar putea fi. Te rog sa te gandesti la asta si o sa-ti dai seama ca eu nu sunt ca restul prietenelor cu care vorbesti. Nu nega asta. 

Te rog sa te gandesti ce am putea sa facem. Nu vreau sa mai aud comentarii. Nu vreau sa mai aud voci care protesteaza vehement. Nu mai inteleg nimic din ceea ce se intampla.

Vreau… vreau sa apara cineva in toata aceasta ceata in care ne invartim. Sa apara cineva in fata ta sau in fata mea. Sau in fata amandurora. Sa ne faca sa ne intoarcem unul de la fata celuilalt si totul sa revina la o normalitate pe care toti o cer. Cred ca si creierul meu o cere. Numai ca la mine ceata e atat de densa, ca nu vad prea departe. La tine o fi cer senin, dar la mine nu. “Si ce daca suntem amici?” deja nu mai e o intrebare retorica.

Probabil tu nu treci prin dileme de genul asta. Cred ca eu trebuia sa fiu in comunitatea ta. Am vazut ca la voi se interpreteaza usor orice gest. 

Intr-o prietenie nu ar trebui sa fie dubii. Intre prietenii insisi sau intre cei care ii inconjoara. Dar in ultima vreme, multa lume si le-a exprimat. A facut-o de multe ori, dar parca acum am ajuns la limita aia de suportabilitate. Si asta inseamna ca….ceva e gresit. Oare cand o sa realizezi asta?

Repet…nu mai am nicio putere sa lupt pentru nimic. Lupta-te tu cu toti daca vrei!

Dar eu renunt. Acum o sa vezi ce inseamna cu adevarat sa fii amicul meu. In lumea mea, nu a ta. Daca rezisti, bine. Daca nu… inseamna ca nu esti amicul meu.

 

 

Have your say!

