173/366-178/366

173/366 Zilele caniculare cer masuri extreme.

Hot days ask for extreme measures.

174/366 Sa descrie altii poza asta.

No comment. I’ll let others imagine a description for this one.

175/366 Sushi is sushi in every language.

176/366 Prea multe ganduri, cand nu ar trebui sa fie niciunul. Prea multe ipocrizii, cand nu ar trebui sa fie decat sinceritate. Atat de mult egoism, incat da pe afara din ce in ce mai des. Oamenilor nu ar trebui sa le mai pese.

Too many thoughts, when there should be none. Too much hypocrisy, when there should be only honesty. So much selfishness, that it spills out more often. People should stop caring. 

177/366 Sunt o sentimentalista. O persoana care are prea multe emotii. Si un orgoliu atat de mare, incat imi ascund propriile emotii. Ma caut. Ma ascund. De toti. Va salut de dupa cortina pe care am tras-o de mult. Depinde de voi daca vreti sa mergeti cu mine in spatele scenei. Nu va oblig. Pentru restul… cortina nu se va ridica prea curand.

I am a person of mixed feelings. And with such a huge ego, that I hide my own emotions. I am looking for me. I am hiding. From everybody. I wave at you from behind the curtain I have pulled long ago. It depends on you if you want to walk with me backstage. I won’t make you. For the rest of you… the curtain won’t lift too soon.

178/366 Irina.

Have your say!

