Dubliner

Raspund solicitarii unuia dintre “fani”, care a cerut un update. Desi ieri ziceam ca nu stiu ce as putea scrie pana acum, o sa incerc sa povestesc cate ceva.

Pot sa spun ca inca nu fac diferenta intre UK si Irlanda. O fi din cauza vremii.

20120820-101336.jpg

M-au surprins placut oamenii. “How are you today?” si “Are you alright, love?” sunt la ordinea zilei, fie ca esti in supermarket, la magazin sau in aeroport. Ori aratam eu foarte confuza, ori chiar asa sunt ei.

Din prima zi, am prins o ploaie si un vant de parca regretam ca am plecat de acasa. Dar mi-a trecut.
Am facut un tur pietonal de Dublin, cu niste oameni care fac pe ghizii, totul gratuit. Nu vizitezi, dar macar vezi pe dinafara atractiile turistice si auzi povestile spuse de ghid. N-am stat pana la capat, trebuia sa plecam spre Galway dupa amiaza, asa ca astazi imi propun sa o iau iarasi la pas, de capul meu.

20120820-101906.jpg

Am strabatut de la est la vest tara, si am ajuns pe coasta cu oceanul, in oraselul Galway. Sambata si duminica am avut doua excursii optionale, la Cliffs of Moher si Connemara. Peisaje care se apropiau de ce am vazut in Elvetia. Multe vaci, oi si cai. Muuuult verde.

20120820-102140.jpg

20120820-102246.jpg

Va las cu o miniatura a Titanicului, expusa pe plaja din Salthill. Sunt poze facute cu telefonul mobil. Camera inca mai poate duce vreo 300 de poze, deci o sa pun si la rezolutie mai mare cand ma intorc.

20120820-102513.jpg

Scuze fata de cei care deja au vazut pozele pe Fb, twitter sau instagram, dar le pun si aici.

20120820-102947.jpg

20120820-103009.jpg

20120820-103058.jpg

Have your say!

