pagina 10

La un moment dat, eram atat de sigura ca o sa inchei scrisoarea asta cu doua cuvinte. Puse pe ultima pagina, doar ele doua, asa cum trebuie. Niciun alt cuvant care sa le insoteasca, dandu-le astfel destul spatiu sa atarne greu si sa umple o pagina goala numai cu sentimente.

Dar m-am razgandit. Poate e mai bine. Pentru ca ma indoiesc ca as fi spus adevarul. De fapt, nici nu mai stiu care e adevarul.

Da, si pe mine ma mira ca dupa atata timp scurs de la ultima pagina, am ajuns sa-o scriu totusi si pe ultima. Si atatea lucruri s-au intamplat intre paginile astea… Si daca nu s-ar fi intamplat, as fi incheiat totusi cu acele doua cuvinte? Nu cred. Pentru ca ti-as fi dat tot ceea ce am. Si nu mi se pare cinstit. Nu meriti. Nu le meriti, cuvintele.

Asa ca inchei spunandu-ti ce meriti. Indiferent unde voi fi in viitor, vei fi si tu. Chiar daca o sa fiu un punct mic pe radarul tau, pe radarul meu ai ramas acolo, poate nu la fel de mare cat erai intr-o noapte faina, la metrou… Imi aduc aminte de seara aia, dar nu puteam spune nimic pentru ca nu vroiam sa stric acel moment. Sau intr-o zi, intr-o scara de camin, singura si cu atatea ganduri incat am simtit ca trebuie sa ies din camera si sa-mi iau 5 minute singura. Sau pe un scaun la clinica, stand unul langa altul, tu jumatate adormit, dar eu aproape treaza, gandindu-ma ce-ti trece prin cap si de ce te uiti asa la mine, cateodata…

Imi cer scuze ca am interpretat totul gresit. Vreau sa intelegi ca intotdeauna mi-a placut sa stau de vorba cu tine la telefon sau sa fiu in prezenta ta. Si asta nu s-a schimbat. Dar… e sentimentul ca nu esti persoana potrivita. Adica… in locul tau ar trebui sa fie altcineva, care momentan nici macar n-a aparut la orizont :)) Nu vreau sa mai incurc lucrurile. Oricat de mult mi-ar placea mie sa-ti aud vocea, nu e corect. In lumea mea, cel putin. Ciudat, nu? Cum ma lovesc mereu de acelasi zid? Imi place sa vorbesc cu tine, dar nu e bine sa fie asa de des.

Si acum?

Now…we wait.

Have your say!

