…la cerere.

Give it up for my cousin, who today received a long-awaited scholarship!

“Mai scrie si tu pe blog, ca am senzatia ca pozele din 365 le pui pentru toata lumea”.

Cam asa suna o “reclamatie” primita ieri. Bineee, sa mai ziceti voi ca nu scriu.

Nici nu stiu cu ce sa incep. 

Cu The Script. Am primit ultimul lor album exact in ziua lansarii. L-am ascultat seara, la volum scazut. L-am digerat, usor-usor, sa imi dau seama care din melodii imi merg la suflet. “If you could see me now”, in mod clar. Mai e si “Six degrees of separation” cu niste versuri absolut…. sincere. Mai e si “Kaleidoscope”, primit ca link de la un prieten si m-a uimit ca ii place melodia… Mai e si “No words”, un fel de balada. 

O saptamana mai tarziu, dadeam refresh la browser in jurul orei 11.30, atat de des, incat nu se putea sa nu prind bilet la concertul lor din Londra de pe 23 martie. Pana mi-am ales eu unde vreau sa stau, se si dusesera biletele din zona respectiva. Noroc ca baietii au fost pe faza si au anuntat un concert aditional, pe 22 martie, tot in Londra. Asta la nici 10 minute de la deschiderea rezervarilor. Sari acolo, ocupa loc si achitaaaaa!!! Iubesc tehnologia asta, ca fara ea nu aflam eu in veci de bilete! Asa ca la anul o sa-i vad pe baietii astia live. Am zis ca trebuie sa o vad si pe Adele, dar cred ca mai e de asteptat… 

In aceeasi zi cu biletul la concert, am avut placerea sa imi instalez si ultima versiune de Photoshop, asta ca o ambitie personala.

Si tot atunci, pe ploaia aceea insuportabila, a avut loc accidentul. Soferul cica a derapat pe linia de tramvai, incercand sa depaseasca un taxi. Ghinionul a facut ca masina mea sa fie in drumul lui. Masina mea si zidul din fata ei. Nu stiu ce m-a facut sa cobor in strada, probabil alarma si oamenii care se uitau pe directia respectiva. Parca niciodata mai mult ca atunci n-am regretat ca am copaci in fata ferestrei. Eh, sa zicem ca vecinii mei au aflat cu ocazia asta ca eu sunt fiica tatalui meu, singurul pe care il identificau cu masina respectiva. Nu-mi place ploaia; acum chiar nu-mi mai place. “O sa fie ca noua” am auzit de doua ori in ultima saptamana. 

Revenind la lucrurile mai placute… Am facut cateva vizite pe la F64 in ultima vreme, pentru ca imi dau seama ca am nevoie de tot felul de lucruri. In una din aceste vizite, am primit inghetata gratis. Kudos for F64! Locul ala imi place mult. Ca sa nu mai zic ca la parter au un fel de studio amenajat, cu lumini si toate cele. <3

In rest… Am atatea emotii zilele astea… Azi am trecut de un hop. Maine altul. Si poimaine dimineata… sper sa dorm bine. Dar despre weekendul asta, o sa scriu in urmatorul post. 

Daca persoana cu reclamatia nu este multumita, astept plangeri! :))

 

One thought on “…la cerere.

Have your say!

