Instants 6

A trecut ceva vreme de la ultima postare de genul acesta. M-am gandit sa va arat ce masini am surprins pana acum in proiectul meu de pe Instagram, “Cars of Bucharest”. Nu imi plac masinile foarte mult, chiar mi-as pune semne de intrebare daca ar fi cazul. Dar imi plac masinile care sunt deosebite intr-un fel… Si cred ca e o provocare sa le gasesti intr-un oras care e plin de masini. Daca ar fi toate speciale, as fi bucuroasa sa le fotografiez si sa public o carte cu ele. 

*daca vreti sa le vedeti mai mari, dati click pe fiecare poza.

**cand eram la cresa, primul meu furt a fost o masinuta de jucarie; am mintit cand am fost intrebata daca stiu unde e, desi ma jucam cu ea in fata tuturor; acum nu mai fur masinute, doar le fotografiez.

1. In excursie cu Bucurestiul Meu Drag. Am stat vreo 10 minute sa fotografiem aceasta masina. 

2. Zona Universitate. Masina celor de la “Paul”. Iz de oras european.

3. Zona Grivita, daca nu ma insel. Zici ca e de jucarie.

4. In garaj la bunici. Ma intreb unde e acum…

5. Inainte de un film, in zona Cinemateca Eforie. Oare cum o fi urcat scarile?

6. Venind de la politie, zona parcului IOR. A ramas fara ochi…

7. Doar capota unei Dacii, la MNAC, Noaptea Muzeelor.

8. Tunata din zona Unirii.

9. Inca nu stiu de ce am fotografiat-o, in zona Tineretului. Eram pe o banca cu tine, imparteam o shaorma.

10. Si pe Calea Victoriei se lasa masini verzi la vanzare.

11. Audi-ul asta are pana de ceva vreme. Cand o sa-l observe si pe el cineva? P.S. Zona Lucretiu Patrascanu.

12. Am eu ceva cu broscutele. Fata si verso, langa IPIU.

13. Venind intr-o seara de la un concert de muzica clasica… dai peste masini faine, in fata la BCU.

14. Cred ca era in aceeasi seara cu cea de mai sus, sau venind din acelasi loc. Pe Magheru.

15. In parcare la Ramada Bucharest Nord. Eveniment, eveniment, dar mai facem si un Instagram.

16. Era din Moldova. Sa-l intelegem si pe el de ce a lasat-o in mijlocul intersectiei pe Magheru.

17. Pe Dacia statea un BMW roz. No pun intended. 

18. WT…F? Da, merge. In drum spre stadion, tot timpul trec pe langa ea. De cand zic ca ii fac o poza. E faimoasa.

19. La intrare in Herastrau, cineva a gasit parcare foarte usor. 

Have your say!

