Ce mai citesc

Pe unii s-ar putea să-i uimească. Pe unii s-ar putea să nu. Cert e că am citit ca să aflu, să știu, să înfrunt anumite pasaje care știam că o să urmeze. Și m-au uimit anumite lucruri, trăiam cu senzația că anumite lucruri nu sunt așa cum am citit. Și mă bucur de ce am descoperit. Și poate am găsit și acele cuvinte pe care eu nu mi le mai găsesc așa de ușor în ultima vreme. Sau poate nu vreau să le mai găsesc.

Dragostea să fie fără prefăcătorie. Fie-vă groază de rău, și lipiți-vă tare de bine.
Iubiți-vă unii pe alții cu o dragoste frățească. În cinste, fiecare să dea întâietate altuia.

Dragostea nu face rău aproapelui: dragostea deci este împlinirea Legii.

Să nu ne mai judecăm dar unii pe alții. Ci mai bine judecați să nu faceți nimic, care să fie pentru fratele vostru o piatră de poticnire sau un prilej de păcătuire.

Fiecare din noi să placă aproapelui, în ce este bine, în vederea zidirii altora.
Căci și Hristos nu Și-a plăcut Lui însuș; ci, după cum este scris: “Ocările celor ce Te ocărăsc pe Tine, au căzut peste Mine.”

Dar eu aș vrea ca voi să fiți fără griji. Cine nu este însurat, se îngrijește de lucrurile Domnului, cum ar putea să placă Domnului.
Dar cine este însurat, se îngrijește de lucrurile lumii, cum să placă nevestei.

Și chiar dacă aș avea darul proorociei, și aș cunoaște toate tainele și toată știința; chiar dacă aș avea toată credința așa încât să mut și munții, și n-aș avea dragoste, nu sunt nimic.

Dragostea nu va pieri niciodată.

Acum dar rămân aceste trei: credința, nădejdea și dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.

Omul dintâi este din pământ, pământesc; omul al doilea este din cer.

Tot ce faceți, să fie făcut cu dragoste!

Have your say!

