Dor de tine

Pentru ca imi place mult cum e scris. :)

A d i n a M i r e l a

Doar acele cuvinte îmi mai aduc aminte de El – Trăiesc în mine, iar Eu trăiesc prin ele – Îmi doream să ne pierdem unul în altul în casa cu miros de parfum istoric. Îmi doream să privim nebuni spre cer și să ne trimitem mail-uri surde. Îmi doream cu lacrimi în ochi să îl strâng puternic în brațe așa cum nu o mai făcusem niciodată. Îmi doream să se facă liniște, în mine.  

Distanța dintre noi devenise insuportabilă, iar dorul apăsător. Îmi era dor de calmul lui indescifrabil și nesfârșit- de privirea lui melancolică si tăcută – de simplitatea lui plutind în aer – de tăcerea pe care avea grijă să o zdruncine fără oprire cu fraze lungi și zăpăcite, care ne îmbrățișa cu orele – de El. Tot.

 Sunt plină de cuvinte, texte, fețe, zâmbete, atingeri, locuri – amintiri și El. Ultima dată când l-am avut în…

View original post 421 more words

Have your say!

